Tuesday, January 29, 2008

蜜月歐洲之旅 2006年12月

sweet sweet 蜜月歐洲之旅


2006/12月

我地12月1號出發開始我地既12天honeymoon喇... 其實係11月30號晚出機場.. 零晨機哦.. 底玩....
我地心情異常興奮..... 可愛既LV GUCCI... 我地黎喇.......
一到機埸.. 去左bugerking買我好like又好耐冇食過既洋蔥圈.... 排隊時仲發現我地既團友,傾傾下知道又係黎honeymoon架... 仲同我地同一日tim.. but佢地就分開兩日攪.. 11/25同11/26...
大家差唔多年紀, 同埋又新婚.. 自然傾得埋啦.... 之後既日子我地就成日一齊喇....
撘左成十幾個鐘頭機... 點訓都唔舒服... 不過都好快到喇....
一到埗就緊係爆喼拎埋d羽絨雪褸出黎先喇..... 果時天未光得齊........

羅馬/梵蒂岡
先到梵蒂岡... 見到勁宏偉既大教堂... 真係開心... 四周維都係d好有味道既石雕.... 之後就去到羅馬廢墟.... 真係好古舊既一個廢墟, 一路行就去到聞名已久既羅馬鬥獸場...... 影相留念...... 食過lunch就過到去羅馬許願池.... 用港銀許左個願... haha.. 之後食左地道出名既雪糕.... 車.. 不外如事姐..... 夜晚過左路加......

意大利/比薩/佛羅倫斯
一大早.. 就去到比薩斜塔... 又係狂影相啦, 唔影都唔知做咩...因為冇咩野睇.... 對住個斜塔, 緊係做埋d推住呀... 錬住個塔呀果d白痴post啦..行行下發現有隻小貓.. lee隻係比薩斜塔小貓.. 影下相把弄下先...... 之後過左去佛羅倫斯喇...

威尼斯/維羅納
一去到我地第一時間沖左入GUCCI.... 入到去手起錢落... 買左條belt俾呀米.. 買左個餃子袋俾媽咪... 快狠準..... 我地係有組織及計劃二合為一會購物團.. haha
之後去左睇玻璃廠.. 佢地吹左隻小貓出黎.... 好靚呀.... 我不知幾想問佢可唔可以俾左我... haha
之後我地一行4人去左座船仔"godona"... 穿梭威尼斯既大街小巷.... 不過就冇想象中咁有水上市場喇.... 可能係sun既關係掛??!!之後我地連lunch都唔想食.. 就沖左入LV... 買左個呀米想買左好耐既格仔書包.... 而我就買左個旅行袋款既斜咩大袋keepall45同埋買返個SPEEDY35...
不過諗唔到.. 有樣可笑既野.. 就係... 我地係LV出黎.. 一轉角就有個黑人手提住大量LV, FENDI等等既名牌子手袋.... 係lee個我心目中咁高尚既地方... 買A貨既情況仲勁過深圳... 仲要就係正LV旁... 真係好笑....
夜晚過左去維羅納.. 維羅納係茱麗葉既屋企... 一去到就見到有高高既露台... 茱麗葉就係企係lee個露台同呀羅密歐講野架喇.... 見到仲有呀茱麗葉既銅像... 好大個架... 但係.. 點解呀茱麗葉個胸部既位置咁光滑呢?? 原來相傅你摸過茱麗葉個胸就會為你帶來好運.. 我緊係唔執輸.. 揸返下先啦... haha.. 走果時見到大閘同牆身周圍寫滿晒世界各地既愛意.. 好多心心呀.. 我地當然.... 冇寫啦.. 只係拍照留念.... 因為.... 我地好趕呀.. 事關沿途入黎果時見到好多名店呀..... 機不可失嘛......

米蘭/瑞士
黎到米蘭, 我地見到米蘭大教堂....好宏偉呀... 但係lee幾日黎見到太過多喇... 有d悶tim.... 之後又係我地出動買野既時間..... 我地行左米蘭名店街, 去左LV買左2個咭片套俾爸爸同細佬... 之後我地就沿住米蘭大教堂旁邊既街一路行.... 發現有間法拉利既Shop .. 有架基本上法拉利既印記既紅色跑車.. 又暗暗地影張相先啦..... 入去買左件紅色賽車褸俾呀米大佬.... 買野買到冇晒時間, 我地沖左去間bugerking買hambuger食... 嘩.. 好味呀.. 同香港既buger完全唔同.. 有肉汁架..... 唔怪得咁鬼貴啦... 食餐buger都食左成舊幾水呀...
夜晚落左瑞士琉森.... 見到條新既冇花"花橋"... 去左河邊餵天鵝.. 好左晚餐留起左個餐包jet..... 之後自費食左我"狠"左好耐想食既正宗芝士火鍋做宵夜.. 好濃味呀.. but就好重酒味.....
瑞士
一早我地就黎到瑞士鐵力士峰, 好靚呀..... 好多雪.... 係吊車站我見到隻小貓.. 又走去玩弄一番...... 我地搭左3次吊車先上到去..... 望落地面.. 有好翠綠既草地... 有好雪白既雪... 好靚.... 但就好好凍呀.. 我地上到去真係有dd高山反應... 因為同d團友追下玩下"訂"雪球, 玩左一陣已經索晒氣喇.... 玩完影完相我地落左餐廳.. 叫左碗出名既牛尾濃... 嘩.. 好味... 又濃又熱... 正......
下晝我地落返黎就去左獅子紀念碑.... 隻獅子好似好辛勞咁呀... 石雕既手工真係好靚呀.... 點知係紀念碑附近又俾我發現有小貓.. 又追住黎影影影....

法國/巴黎
今日去左睇好多野... 有凱旋門.. 日景既鐵塔.... 咩咩橋(唔記得係咩,總之又係有名架啦), 行左香樹麗舍大道, 見到LV既總壇tim,, haha.. 即時要影返張相先.....
之後我地去左間正宗法國菜餐廳... 品嚐佢地最出名既海鮮盤.... 嘩.. 美味.... 有隻好大好大既蟹...好多膏tim... yummy.. 好肥美既生蠔... 好肥美好cremy.... 大大粒既翡翠縲.. 勁爽口..... 仲有大大隻既蝦... 好新鮮爽口......唔知仲有冇漏呢......
食完晚餐我地就去左觀光船... 夜遊咁靚既夜巴黎....
上岸後上埋鐵塔.... 睇晒巴黎全相... haha... 不過上到去睇既鐵塔冇係樓下睇咁靚.. 係d咁既爛鬼鐵拉左d燈咁姐......

法國/巴黎
係我生日果日,一早就出發去羅浮宮... 期待已久既玻璃金字塔.. 我黎喇.....睇左好多著名既石雕.. 名畫(特別係"拿破崙嘉勉").... 真係好靚呀... 我個人都感染唔少文化氣息.... haha 最衰冇咩時間俾我行.. 因為真係好多好多野睇... 我諗行一日都行唔晒.... 之後去左凡爾賽後宮... lee個係一個把鬼既地劾.. 好大好大既花園黎姐.. 仲擺我地係道行成2粒幾鐘tim..... help...... 我地悶到去左湖邊睇天鵝.....
晚餐又去返尋日食果間法國菜既餐廳.... 食鵝肝同牛扒...嘩... 真係人生一大美食.... 正...... 食飽飽時領隊alvin帶來一個birthday cake.... 真係開心到爆燈... hoho.. 冇諗過可以係道食到birthday cake呀..... 係一個tirimisu黎..... 果然係歐洲風味...
食完晚餐我地去左出明既"紅磨坊"... hoho... 真係大開眼界.... 唔怪得收成千幾蚊港紙一位啦.... 真係大製作黎... 個台好靚.. d衫好靚.. d人好靚又好pro..... d女身材好正.. 佢有好多表演.. 有歌舞, 有魔術, 有影子戲, 有雜耍....... 最型一樣係冇啦啦台中間有個超大既金魚缸.. 係個女仔同條蛇玩.. 勁.... good.. 仲有香檳送tim.. 好似d有錢佬咁.. 巴閉.... haha.. 不過好攪笑... 我地前面有幾個大陸人.. 係d女出場時佢地就烏晒身去前面.. 一做其他野做"i"返後.. haha.. 咸濕佬.....
不過個領隊好好.. 知道我birthday.. 安排左我地4個座到頭幾行... 其他團友都係座好後咋... 真好.....

法國/巴黎
我去到Lafavette.. 即時又搵LV同GUCCI啦.. 因為之前開果間GUCCI既奶粉袋冇貨.. 見時間無多... 拿拿聲見鋪就沖入去.... 終於... 俾我搵到喇... 個Sales仲係識識地講港東話tim... haha.. 真開心... 起初我形象俾佢聽.. 佢望住我.. 用唔咸唔淡既港東話問我..係唔係奶粉袋?? 我地一齊係道爆笑.. haha.. 竟然可以搵到個講港東話既人.. 之前我地搵到講普通話已經係好叻架喇.....
當然.. 我即時手起錢落啦... coz得返last一個咋.....
之後沖埋入LV.. 問埋仲有冇白格仔既袋.... OHNO.... 講到全歐洲冇貨.... 全部袋款都冇??? CARZY...... 得返D銀包..... 唉..

英國
我地旅程已經到左尾聲喇.... 搭eurostar火車去到英國......
到達英國.. 我地第一時間去左睇出名既大笨鐘同埋lodon eye, 仲見返好耐冇見既紅色皇冠郵筒同埋紅色雙層巴士.仲有紅色格格電話亭. 見到好多0係香港用黎做結婚主車既lodon taxi tim... 我仲見到pink london taxi.. 即時走埋去影張相....
去到大英博物館... 又係一個字... 正... 好多野睇.. 例如有木乃貓啦.... but又係唔夠時間睇... 可惜....
夜晚我地既自由時間, 我地係酒店出面四維行.... 行左去一間幾有情調既餐廳... 食牛扒.... 唔錯....
路途中仲見到H&M tim.... 果時都未黎到香港......

英國
到左旅程既最後一日喇.. 我地一早出左去白金漢宮.. 睇換兵儀式... 之後過左唐人街.... 午餐後行左一間專賣運動用品既公司"lillywhite",佢旁邊有個水池.. 就係而家"瞬間看地球"時影london就係影lee道架喇...
呀米一入到去即時病發咁係咁狂掃車仔既野... 外套, 頸巾, 毛氈, 就連地毯都無一幸免.... haha 決定要洗晒d英磅...
買野買到冇晒時間.. 最終我地都係去左m記買左hambuger做我地既lunch...... 之後就急急腳返酒店拎埋d行李就上車出機場喇...

出到機場... 我購物狂又發作... 見到boots又狂買... 又狂買chocolate做手信... 點都要用盡一分一毫...四維"r" d碎銀... haha
直到上機前一刻先停止.....

登機前... 我地要除鞋做checking.... 好地覺得好肉酸... 乜我地似恐怖份子咩??

又經歷十幾個鐘頭... 有樣野唔記得左做... 講好左要食杯面嘛... 竟然掛住訓唔記得左.. 激氣....

我地終於返到黎香港喇... 真係有d唔捨得..... 外國人既優閒.... 外國既風光..... 外國既平價lv gucci......

總括黎講.. 今次歐洲之旅既記憶係有.... 教堂... 石雕.... 難食既意粉... LV....... 浪漫既情懷....

No comments: