Tuesday, January 29, 2008

求婚記 12/7/05

求婚記 12/7/05
真係冇諗過米米會咁樣同我求婚架

咁就0係我生日果日, 呀米米佢叫花店送左花花去我公司, 果日我下晝放假既, 佢黎接我收工..
我問佢.."今日會去邊慶祝??"
佢又唔講喎, 話"唔話你知"咁喎... 神神秘秘咁..
我問佢.."去咩區架??"
佢話"咩區都會去,港九新界都會去架"!!
咁佢話"不如去奧海成影下相 先啦", 因為我好like x’mas去d商場影d x'mas既佈置架..
咁過到去,都冇咩靚0野影喎, 咁我地咪走lor..

咁我問"之後去邊道好呀??"
佢話.. "um.. 都未夠鐘".
我話.."e... 你book左野呀?"
佢話.."係呀.你一陣咪知lor".. 又係神神秘秘咁
咁我果日又好似有d唔係好舒服咁, 咪係車恰左陣lor.

之後醒左, 原來去左半島酒店喎, 咁0係門口有幫我地泊好架車,我地就行左入去喇..
咁我咪問佢.."我地係咪黎hightea呀 ??", 因為果時4點到.
佢又話唔係喎…
咁佢去左counter道, 叫我自已四維去行下..

咁之後佢過黎叫我, 有個人帶左我地去搭lift, 上左去30/f, 我見到係間飛機餐廳, 咁果個帶我地上黎既人叫我地座低, 睇下video 先, 咁套野係講0係直昇機上面要點做既..

我問佢"我地搭直昇機??"
佢笑笑口咁, 冇出聲...

咁睇完有人帶我地上去停機坪, 之後上到機..
實在好開心呀, 因為都冇諗過lee生人會有機會搭直昇機嘛, 咁起飛之後我咪好興奮咁四維睇下風景lor.. 仲係咁影相tim..

點知當我令返轉頭望向米米果邊之際...
我見到佢拎0左張咭出黎, 寫左”求婚證書”咁, 佢指住張咭, 果一刻我真係好感動....
d眼淚已經湧緊出黎喇..

當佢將張咭打開, 入面寫左14句既詩, ”詠琴你嫁俾我啦,一生一生陪伴你” 由lee 14個字做開頭既詩, 佢同我講 ”你嫁俾我啦”.. 我即時喊到收唔到聲呀....

之後佢拎埋隻介子出黎, 我果時都好似傻0左咁0係道喊, 冇晒反應, 咁佢就同我帶起隻介子喇..
好開心, 真係好開心..

之後我地0係半島頂樓間filex食晚飯tim, 果道真係好靚, 環境真係好靚…
個view真係無敵架… 好靚…

咁佢咪同我講返, 話"係咪真係港九新界都去暈晒呢.."!!

原來佢已經由9月開始籌備架喇, 我真係好開心, 一路都冇諗過佢會咁樣做架, 仲花0左咁多心機同時間..
一路我都只係諗佢向我既求婚會係好平淡既, 冇諗過咁有心思..

連首詩都係佢自己諗架.. 真係好開心..

好感動.....

No comments: