Tuesday, January 29, 2008

婚後一星期

婚後第一日
一起身就分左男家女家禮.. 準就帶返女家禮俾媽咪... 之後就執埋d禮服去還衫喇... 至緊要點齊晒d衣架呀.. 衣袋以免俾人罰錢..
跟住我地就帶埋d金器準備還完衫就回門喇... 我地先出去新娘天地先.. 再去金粉, 尾站就去埋永隆喇....
之後我地就上返帝廷拎埋隻回門乳豬就返入屯門喇...
入到屯門.. 第一件事就係返去奶奶道做個"新新抱奉茶"儀式先..... 之後就返返娘家做回門儀式喇....
但去到大廈門口.. 呀米有電話到... 咁lee個回門儀式就得我一個人入門口喇... 呀米就隨後上黎喇... 都唔知攪咩.....奇怪......
夜晚返到屋企.... 做左樣個個婚後都第一時候做既野.. 就係拆人情喇... haha... 過程都有唔少"驚" & "喜" 架.. haha

婚後第二日
一起身me下mor下... 攪到成3點幾先出門口.... 趕住去bank入錢.. 真係趕到氣咳呀... haha

婚後第三日
今日要上大陸擺酒.... 我就著返自己做果條"大紅直身小拖尾"晚裝.... 帶晒飲剩既紅酒烈酒......上到去到成4點幾5點喇... 拿拿聲上酒店房化妝換衫... 好在擺酒地點就係酒店地下既酒家...
大陸擺酒同香港好唔同... d菜一次過上晒.. 成table都係.. 唔係一個個上..... 敬完酒... 不停有人走黎敬酒... 嚇屎.......
跟住d人食完就好快咁走..... 唔洗點送客.. haha.. 上返房都好似係8點幾9點.... 全程都唔晒2粒鐘... 快.......

婚後第四日
一早起身就落樓下食早餐... 個個都早過我地到... 我地住樓上都竟然係最遲果個.....
食完就即刻落返香港.... 趕住過灣仔...

No comments: