Tuesday, January 29, 2008

大日子當日實錄 25/11/2006

大日子當日實錄 25/11/2006


大日子喇..... 到左11/25~~

終於到左大婚之日喇... 攪左成2年既大project終於到交功課既時間喇......
今朝起身見咁好陽光真係開心.. 因為話11/25會有雨呀.. 好左天色咁靚.. 真係天公做美..

我6點零就起左身lu... 再fu多次mask先.... 化妝師"高兒"好早黎到....
媽咪佢地亦好早到.. 仲買左早餐俾我同伴娘食tim...
但係早上個裝我唔係好滿意.. 因為佢只係同我貼雙眼皮貼紙貼一隻眼, 另一隻本身有雙眼皮既眼佢冇貼.. 攪到好似大細超咁.. 影出黎效果唔得...

兄弟門到左.. 玩下game就奉茶儀式喇... 11點出門..... 出門時好好太陽.. 影d相出黎好靚..

去到男家就拜下祖先, 奉茶儀式.... 老爺奶奶非常之感動哦.... 可能係覺得呀米終於大個仔喇... 我就覺得係呀老爺奶奶終於娶到我lee個咁乖巧同埋又咁溫文儒雅既新抱先至咁開心咁感動啦... haha

食埋午飯, 我地就出發去婚姻註冊處喇... 往註冊處途中有少少雨... 希望到3:00好天啦....

出到尖沙咀... 塞左一段時間車.. 心情焦急之時呀伴郎竟然話急new!! oh no.... 我已經好心急... 因為我個頭仲未攪掂晒.. 仲要執執.. 時間已經好緊迫..... 仲要車伴郎去廁所..... 係等佢去廁所既期間我已經面黑黑..... 我自己都唔敢點飲水怕要去廁所... 點解係時間咁迫既時候要去呢?? 不過而家諗真d又真係控制唔到既... 我相信佢自己都估唔到會咁啦.. 都係我果一刻心急左d.....

到左註冊處, 好多人... 但我搵唔到化妝師同d姊妹... 呀米發晒火咁搵人.. 因為我個頭仲未攪掂... 果時係仲有4個字要入去喇....
我地冇時間到一邊set頭, 一邊簽第一份文件.. 俾身份証... haha....

進場前我發覺擺漏左幅油畫........

到左進場喇.. 爸爸拖我進場... 唔開心既野又發生喇... 冇音樂??!! 我最鍾意果首莊嚴而有氣勢既"結婚進行曲"冇左...
入到去問d職員,話壞左??!!.. 吹脹..... 我話你再試多次.. 佢先走去開.... 咁我既 "結婚進行曲"就只係做左我地註冊過程既配樂喇...
算數啦... 其實拍左movie出黎既效果真係唔覺冇左音樂.. 因為有好大聱既歡呼聲.....
到左拋花球時間.. 內定接花球既係伴娘(因為佢07年10月結婚喇)... 點知風大... 飛到好遠.... 冇人接到.... 姊妹"綺玲"執起俾左件娘... 佢呆一呆...... ("綺玲"閃電係07年2月扒頭結左婚喇, 仲即時有喜tim, 原來拎到花球會結婚先lee個傳說係真架)

影相時好在冇雨.. 但就好大風.. 影左少少相就上酒樓喇....

上到酒樓.. 竟然有人早過我地上黎.. 就係我d同事"s喇... 上左黎打麻雀喇.. haha

又開始化妝換衫... 換左套"湖水綠吊帶泡泡水晶傘裙"同一套"紫色low cut超閃層層傘裙"(就係lee件千呼萬喚左好耐既晚裝), 玩下玩下好快就到8點喇, 我就轉"lowcut大拖尾超閃泡泡婚紗"準備進場...

"高兒"幫我set左個前面"東甩圈圈"頭.. 好正.. 全日我最滿意就係lee個樣.. 加埋我至愛既自家制禮帽同至愛既婚紗.. 我俾自己99.9分... hehe.. 扣左果0.1分係因為我唔夠肥.. 同冇咩身材... hoho

進場果時好緊張.. 個咀一路笑一路震... haha.. 致謝果時就少少緊張.. 少少激動喇... 不過老公睇movie果時話我講得好大方得體哦... haha

之後入席左唔夠一陣我就要去換年紅色大露背直身晚裝準備敬酒喇.... 我件好似金鋪background咁紅既晚裝襯埋d金器緊係好好睇啦... haha

敬完酒我又要即刻換件粉橙lace掛頸閃閃傘裙準備送客喇..... 出到黎補影左幾張相就要去送客喇...

送完客真係一身鬆晒.... 攪左成2年既大project圓滿結束喇... 又到人生另一階段喇......

婚宴後呀米就同d兄弟去狂歡.. 我就而得拿拿聲返去沖涼洗頭.. 對眼好重... 好似搽左好多野上去咁.... haha

No comments: