Tuesday, January 29, 2008

婚前準備 2006/11月

2006/11月

一路發帖一路發覺好多人要請... 早早問屋企人有咩人要請.. 當時個個都話唔會點請人... 到時先算...而家臨埋門一腳就係咁俾人名我地叫我地print帖.. help.... 攪到我地失晒預算.... 最好笑係結婚前兩日仲話有名要加... 結婚前兩日仲print緊帖... 哈哈....
我就結婚前日半先開始放假.. haha 好在我好d野早早攪好晒..
媽咪串左一套水晶頸飾連耳環俾我.. 好靚呀, 仲有2隻裙褂頭花同埋仲織左件閃閃毛毛被肩俾我tim.. 好靚呀
結婚前兩星期.. 酒店覆我, 我做緊waiting list果間總統套房我可以用喇... 好野... lee間房大間d架... 有2個廳可以玩新郎.. hoho.. 真係開心野不斷咁黎.... 之前我知lee間總統套房俾人book左即時喊左出黎.. 因為果時一心就想book架嘛.. 點知俾人book左先... 而家真係開心晒...

但有樣令我唔係咁開心既事就係原先伴娘comfirm左條裙, 係我婚前一個星期先佢話唔鍾意.. 自己已經買左條短身d既裙..唔會著我租果條... 我聽到果一刻真係幾嬲架... 我已經好多野攪, 唔鍾意為咩唔租果時開聲... 咁算啦.. 我再補錢轉多條裙俾自己lor..

婚前三日
日日都係做緊同一樣野... 執位, 執野pack袋... 又成6點幾先訓..

婚前兩日
訓左唔夠3粒鐘, 又要返工喇.. 下午開始我既婚假... 先去洗牙, 再去新娘天地拎婚紗禮服, 再遛夜同媽咪北上整指甲, 再夜媽媽沖返落黎..
返到屋企仲要執位, 執野pack袋... 攪到成7點幾都仲未訓得...

婚前最後一日
一早起身... 又係一連串執野, 之後就約左媽咪奶奶過左去金粉佳人final fitting拎衫喇.. 同佢拎完再落埋永隆拎褂...
次後就拎左d油畫呀.. 小禮物果d去酒樓....
之後就返去屯門食晚飯再返屋企上頭.. 三姨幫我上頭呀.....
上完頭之後, 細佬就送我去酒店喇... 伴娘就係酒店等我...
細佬車我過酒店途中眼敏感又番發.... 我既成輯結婚相同movie佢都做左檬眼仔.. 戴左眼鏡都見到佢紅腫既雙眼....
到左酒店我就fu下mask咁啦... 好快訓著lu... 又唔係好緊張咋.. hehe..

No comments: