Tuesday, January 29, 2008

新天地婚紗攝影實錄2005年10月1日國慶日

新天地婚紗攝影實錄2005年10月1日國慶日

十月一號,係國慶日,有煙花睇呀, 亦係我地拍攝新天地婚紗相既日子... 一早起來, 心情有一點點既開心, 又有一點點既緊張... 趕快做多次mask 先.. 哈哈, 要keep住至靚至好既一面.... 因為時間既關係, 我仲一邊做mask, 一邊食我地既豐富早餐tim.. 因為, 我知我地之後係冇咩時間食到野架喇, 將會係好忙碌既一天.......

之後趕快咁 出門口, 記得帶齊野.... 有鞋,化妝用品, girdle.. 仲有就係我千挑萬選既靚靚花球.... 係一個橙黃色既茶花花球, lee個花球會陪我一齊渡過大日子架......

我地10點就到達九龍塘新天地拍攝場地喇, 一到達開始化妝換靚衫, 幫我化妝既化妝師Tiffany Ling喇.. 哈哈... 真係好好彩, 俾我book到佢... 佢既手勢真係好得, 並非浪得虛名.....
將我lee個平平無奇既小女孩, 打扮到成個小公主咁.... 真係好開心... 同埋難得既係... 佢一d都唔cool, 仲好好傾tim... 令我感覺好好呀....

我著既第一套衫係stephy既白色傘傘泡泡婚紗... 好靚, 有d細細既粉橙小花, tiffany仲同我襯返個花球搵左個黃色neck花同小小花環頭飾tim.... 個image好cute...... 而呀米就著左套白色禮服, 化左個唔多覺有化過既妝.. 哈哈... 都好英俊喔....... 好開心.... 感覺好好呀...

幫我地影相既係大JOE同呀砲... 佢地真係好有攪笑既天份.... 真係令到我地成日係咁笑.....

到我換第二套衫喇, 都係stephy影廣告時著既白色直身low-cut小拖尾婚紗, lee套衫係我至鍾意架, 因為佢好grand, 真係高貴萬分.... tiffany同我襯左個好靚既頭飾, 係有粒小晶吊係眉心咁既.. 有d中東味道咁架.. 好靚呀......

之後呀米都換左套黑色禮服, lee套既感覺又唔同晒.... 不過.. 都一樣咁靚仔俊俏... 哈哈..

我就再換第三套衫喇, 係呀米幫我千挑萬選既紫色晚裝, 好特別, 佢係裙尾係有d閃石既蝴蝶結花紋既... 同埋lee隻深紫色好高貴呀.....

到左final我地影民族服喇, 我地係選左西式古裝服, 即係女仔係豬腸頭宮廷衫, 男仔係果d大荷葉領衫帶長幼劍果d做型... 好攪笑...... 不過有d失策... 因為..... 我件民族服又係深紫色既.... 咁咪同晚裝撞色lor.... 不過好在我民族服唔會要咁多, 咁都冇咩所謂咋...

我地玩左成日.. 玩到成9點幾先走, 真係利害呀...
真係好"支力"喇... 不過, 又好開心喎....

No comments: