Tuesday, January 29, 2008

見家長 2006年2月5日 正月初八

見家長 2006年2月5日 正月初八

2006年2月5日係我地見家長既大日子..

我地plan係lee個日子舉行lee個活動, 係貪"新正頭", 個個都高高興興開開心心.. 係咁既情況下見面,會好好多既.....

我地相約係洪水橋既香spicy屋會面... 因為... lee道既氣氛會冇酒樓咁緊張... 會好似relex d.....

我地一早到達...... 係等待呀老爺奶奶時其間.... 我既心情異常緊張... 好擔心佢地唔知會傾咩呢??

當大家見面, 每個人都好見外咁... 聽到佢地稱呼對方叫咩生咩太.. 好攪笑....

呀奶奶仲帶備一盒麥提沙黎送俾我地tim, 話都叫"新正頭", 都要既....

不過, 今次會面尚算順利, 當初擔心佢地會冇話題其實係多餘既, 佢地真係會自動波架喎, 都冇咩悶場...

到走既時候, 大家仲有握手tim... 氣氛都好好....

No comments: