Tuesday, January 29, 2008

上海之旅 17/2/2006 - 19/2/2006

2/17- 2/19 上海之旅

2月17日,我地出發去上海喇... 好開心.. 好耐冇搭過飛機喇..都叫可以去下旅行嘛..
上海好凍呀.. 一到步.. 凍到呢.....
我地去到間所謂既酒店.. 個感覺就好似 --- "國產凌凌漆"既呀漆去到"麗晶大賓館"一樣... 我地兩個望住個招牌... 得一個反應==> "0下,唔係嘛???!!!"....
好在入到去都尚算ok.. 都係一般既大陸二三星酒店feel lor.... 不過我地對住既要求都好簡單... 所以都冇所謂.. 至緊要係近市區.....
一出到酒店.. 即刻去買左個熱呼呼既番薯... 我地一人一半.. 正.. 不過對手就非常之凍lu..我地行呀行.... 行左去唔知邊道....最終都要搭車....
之後去到"外白渡橋", 果道見到"東方明珠塔"就係對面.. 我地影下相,之後行左去"外灘".. 果道真係好靚好靚..... 五光十色... 我地係咁影相..
之後我地行左去"南京步行街"... 好多野睇...
不過就係我地係咁掛住睇, 睇到唔知時候... 攪到間間餐館都打烊... 唉.. 咁我地求其搵左間野食算lu.... 之後就返左酒店lu..
~第一天行程完~



2月18日.. 我地遲左起身, 醒果時已經係成11點幾lu.. 冇得食樓下早餐.. 咁我地行左出去食喇... 去左一間其貌不揚既野道.. 食左d煎餃同牛肉粉c.. 都ok架.. 之後又係四維行下盪下..不過我覺得有dd唔係咁舒服... 咁冇意間見到我想食既粒粒煎餃tim.. 都幾好味... 食完食左粒藥先....
唔知點解.. 行行下又行返去外灘喎.... 我地又去左搭果個五光十色既觀光隧道過去明珠塔果邊,過到去仲睇左個極之無謂既海底奇觀, 性文化展,同埋一個乜鬼野,都唔記得係咩, 只係記得係聽野既... 把鬼到呢.... 果個海底奇觀, 仲衰過金魚街d鋪頭, 性文化展,0車... 有幾性.... 個乜鬼聽野果個仲衰... 入左去個黑馬馬既房,帶住個爛鬼handphone,聽佢果d所謂好驚既野.. 把鬼到呢??!!
之後我地就係明珠塔果邊行左陣喇, 去左個商場睇下野, 之後就搭返船過去外灘喇, 因為我地仲有下一站, 就係去食個美味而豐富既晚餐喇...
夜晚我地去左食"上海老飯店", lee間野好出名架, 好多本書仔都有介紹, 一埸黎到緊係要一試啦... 我地試左佢地出名既"八寶鴨",佢係有一隻煮到好"林"好入味既鴨,入面鑲左d有好多料既糯米飯... 仲有小籠包,酸辣湯,醉雞.. 食到好飽.... 好多野... 多到食唔晒tim...
當我地差唔多食完之際, 聽到把聲.. 係個上海婆係道好勞氣咁belibala鬧過不停.... 一望, 原來係遠處... 把聲真係勁.... 好中氣.... 原來佢只不過係鬧緊個女咋...
唉.. 咁都0係道發din, d上海婆真係...
食完野, 我地去左"新天地", 果道好似香港既蘭貴坊咁.. 係條酒吧街黎.. 好靚呀.. 我地又影左好多相...
去完"新天地", 我地仲想去沿途黎見到五光十色既百貨公司, 但係.. 佢我地去到已經係閂晒門lu... 唉.. 真係冇緣行lu, 因為我地第二日係唔會返黎lee道架喇,因為我地既時間係好緊迫架.
咁之後我地就返左酒店訓覺lu..
~ 第二天行程完 ~


2月19日... 係我地留係上海既最後一日喇, 我地早左起身, 為既, 只係一個把鬼非常既早餐... 唉.. 早知訓多陣喇.....
之後,我地就出發喇, 因為時間有限, 我地仲有好多地方想去架嘛..
我地首先去左 "南京步行街"... 去左"UNO"行, 終於行到喇, 仲買左3件抓毛褸tim, 俾爸爸媽咪同埋呀米既.. 之後, 我地去左間賣手信既地方, 買左d媽咪至like既醉蟹呀, 呀奶奶至like既綠豆餅,我至like既鴨腎.. 同埋上海至出名既咸肉啦...... 臨離開鋪頭時, 仲買左d即磨既芝麻粉同黃豆粉tim, 可以用黎返去做糯米磁....
買完手信, 我地去左出名既"老正興"食我地既豐富午餐喇... 哈哈... lee間野真係幾得喎... 入到去好似酒店咁架.. 有條大金龍係牆壁上面, 好有氣勢呀... 之後我地當然係點左書仔介紹既美食啦.. 有好好味可以連頭連殼食既"油爆海蝦", 野味非常既"鱔糊", 味道一般既"蒜泥白肉", 同味道麻麻唔係太掂既"桂花酒糟圓子"... lee間野大致上都可以, 環境美觀, 味道都ok.. 係 "桂花酒糟圓子"有d失望... 食到咁上下果時, 又見到有個上海婆大發雷霆.... belibala.... 一輪咀咁.... 係道數個侍應不是... 格離個老公好似鵪鶉咁聲都唔聲下架... 原來lee道既文化係咁既.. 上海婆lee個美譽真係並非浪得虛名架... 哈哈...
食飽飽之後, 我地搭地鐵去左"除家匯教堂"喇, 不過只係可以係出面影下相咁... 之後我地就行左去一堆百貨公司喇... 終於搵到我最想搵既水晶球波波商場"美羅城"喇... 我地當然影左唔少相喇... 我地又去左間台灣都有既"太平洋百貨", 買左我地係香港至愛既忌廉puff呀... 好咪... 一人一隻.. 買去"美羅城"去嘆咖啡.. haha...
我地去到"美羅城"搵左間starsbuck, 座左係個露天茶座嘆杯靚咖啡... 嘩.... 杯咖啡同香港一樣咁貴喎....
之後我地落左去樓下既"世家遊戲機城", 書仔介紹係上海lee間係"世家"係日本以外唯一一間既遊戲機城, 緊係要去睇下啦... 點知一入到去... 0車.....!! 仲衰過d歡樂天地.... 唉... 大陸d野真係信唔過.... 不過都有樣新發現.. 就係搵到部影bb相既機喇.... 咁我同呀米就影左張, 我地個仔都幾靚仔架.. 係個女就有少少大陸feel jet.... 唉.. made in china 係咁上下架喇, 都唔要求咁多... 不過都好, 係香港搵極都搵唔到, 原來d機賣晒上黎大陸..
之後我地就搭車走lu, 搭去轉機埸快線.... 咁就結束左我地既三日兩既上海之旅喇..
~第三天行程完~

No comments: