Thursday, April 17, 2008

兒時兒歌之經典童謠篇

兒時的唱過的經典童謠.. 很懷念我的小時候呢.....

歡笑樂園開心地
歡笑樂園開心地 開心到日夜笑嘻嘻
喜氣揚眉歡笑面 我地大家歡聚真有趣
我成日要聽大家笑 連細蚊仔個度笑起
成日大笑多美妙 大家開心唔谷氣
嘻哈嘻哈嘻哈嘻 歡欣多喜氣
到開心世界真歡喜 歡天喜戲笑嬉嬉
歡笑樂園開心地 開心到日夜笑嘻嘻
嘻戲讓你歡笑面 我地大家歡聚真有趣
有D明星好長氣 今晚就唔同 一於令你地 開心大笑到碌地
歡笑樂園開心地 開心笑到落腳趾尾 喜上眉頭多快樂 闔家歡樂真有趣
嘻哈嘻哈嘻哈嘻 我地大家歡聚 個個歡笑歌唱 嘻嘻嘻 哈哈哈……


道理真巧妙
個鐘的嗒跳 個鐘的嗒跳 個鐘的嗒一聲等於一秒
動作真巧妙 道理真巧妙 仲會鐘擺兩面搖
個心卜卜跳 個心卜卜跳 每分鐘都不多不少
在賽跑之後 受到驚謊後又 會加速心跳
我想知 我想知 到底點樣整鐘錶
內裡的巧妙 內裡的巧妙 在那小小發條
個心點解跳 個心點解跳 循環現象不可少
讓血出心臟 導血返心臟 罷跳一分不得了
愛惜一分秒 愛惜一分秒 到底一分鐘等於多少
任你千千萬萬 任你千千萬萬 亦買不到多一秒
願愛惜 願愛惜 愛惜光陰惜分秒
用心的學 用心的練 競賽之中爭分秒


親親爹地
仔: 爸爸, 爸爸, 如無紅日照耀, 我們怎麼了?
爸: 唔…如果個太陽唔照我地呢, 你一定會覺得好驚奇喇, 咁只要你「猛」大對眼, 望住個天, 求求清風將你吹送到天空上, 那落日定把光輝照
仔: 爸爸, 爸爸, 我怕那風不吹, 我又怎麼了?
爸: 如果風不吹, 空氣也不動, 咁你隻帆船仔就行唔到喇, 紙鳶又飛唔起, 小草睇見你咁可憐個樣呢, 佢就會, 講比清風知, 風會慢慢地吹送
仔: 爸爸, 爸爸, 我怕草不生長, 我又怎麼辦?
爸: 啊! 如果D草唔肯生長, 咁或者你會喊喇, 咁於是泥土就會比你眼既眼淚滋潤番, 好似你鍚爹地咁, D草就會越生越多喇, 這大地盡是小草苗
仔: 爸爸, 爸爸, 如果我唔鍚你, 你估會點呢?
爸: 如你咁忤逆小草長不成, 成天黑MUNG MUNG, 清風立刻停, 所以你要先如果要想呢個世界美麗同埋快樂呢, 你要熱烈地親親爹地,
寶寶噢! 要熱烈地親親爹, 聽到嘛寶寶?
爸+仔: 要熱烈地親親爹地

爸: 你鍚唔鍚爹地?
仔: 鍚!
爸: 現在就親親爹地, 寶寶啊! 要現在就親親爹地……



讓我閃耀
讓我閃耀 讓我閃耀 讓我發出光輝將個世界照
培育幼苗 培育幼苗 培育幼小天天進步實在妙
共唱歌調 共唱歌調愉快歌調入雲霄
同渡可愛歲月多歡笑 兒童內心美又俏
讓我閃耀 讓我閃耀 讓我發出光輝將個世界照
培育幼苗 培育幼苗 培育幼小天天進步實在妙
共唱歌調 共唱歌調 愉快歌調入雲霄
能令整個世上添歡笑 如同亮光世上照
能令整個世上添歡笑 如同亮光世上照


小時候
小小的宇宙 歡欣的宇宙 蹦蹦跳 哈哈笑 是我小時候
小小的宇宙 天真的宇宙 真的我 真的你 唔係小木偶
愛動腦筋 活潑天真 凡事好發問 踢波跑步打千秋 不知天高地厚
小小的宇宙 繽紛的宇宙 像地球 天天轉 奇妙是不斷有
像地球 天天轉 奇妙是不斷有



小寶寶
(各位小朋友, 小寶寶做喇, 快d叫埋你媽咪一齊睇啦)
小小種子快快大 寶寶天天的長大

呱呱墮地更加長得快 日日飲幾樽奶
鍛練視聽力 頭像那鐘擺 懂得將手腳搖擺

小寶寶充滿天真 樂牙牙學語更乖 識走識跑跌到大
身經許多的失敗 寶寶學習知識增長快 日日展新姿態


醒目仔
我要做個好乖乖 樣樣識得快 學野又快 點下我就明 完全明白晒
醒目仔 好精乖 完全冇學壞 爸爸媽媽都稱讚 讚我個乖乖叻晒
我要做個好小孩 日日都精乖 學計數 歌唱與彈琴 籃球樣樣快
醒目仔 天真最乖 完全冇自大 期考成績表一派 科科都 OK 晒


試過方知道
看看似真的很輕鬆 試過方知到 現實共所想不太似 原來能跨闊步
試過了方知真的苦 以往不知道 原來小小既步驟 我都做不到
實現理想 (實現理想) 逐步去試做 (逐步去做)
慢慢探討 (漫漫探討) 試過方知到 (切戒急燥)
吃過了今天的辛苦 有太多鼓舞 原來只須努力 做我都做得到
如憑空想欠努力 永遠都做不到


三人行
童年時逢開窗,便會望見會飛大象 但你罵為何我這樣失常
而旁人仍痴痴,話我現已太深近視 但我任人胡說只是 堅持
飛象兒共我,常在那天上漫遊 要用笑造個大門口,打開天上月球
※齊話聲,漫長漫長路間 我伴我閒談 漫長漫長夜晚,從未覺是冷 
漫長漫長路間,我伴我閒談 漫長漫長夜晚,從未覺是冷※
年齡如流水般,驟已十八與星做伴 沒有別人來我心內敲門
而旁人從不知,亦懶靜聽我心內事 但我現能尋到解悶鎖匙
星與月兒共我,常在晚空內漫遊 笑著喊著結伴攜手,空中觀望地球
Repeat ※
從前傻頭小子,現已大個更深近視 但已練成能往心內奔馳
而旁人仍不歡,罵我自滿以心做伴 但我任人胡說只是旁觀
心就如密友,長路裡相伴漫遊 聽著我在說樂和憂,分擔心內石頭
Repeat ※


阿花的故事
名字叫阿花搖著尾巴 牠只喝牛奶 哪日跟我在喝茶
陪我讀書偷懶從來無責罵 夜晚阿花專愛樑上爬
然後我變得強又高 花貓卻沒有變胖只有換了毛
元旦母親祝我年年進步 但永沒對阿花講句長壽不老
從末忘記那天淋著雨水 當天我獨個上學只有六七歲
而我終於知道為何流眼淚 在那日阿花消失世間裡

No comments: