Thursday, June 5, 2008

泰國自由人之旅 Day 1 ~ 29-5-08

遊記不得不用上大量口語化才能表達到心目中的意景~~~

泰國自由人之旅 Day 1 ~ 29-5-08

Day 1 計劃行程 hkg => bkk =>bangsaen beach resort

Day 1 真實行程 hkg => bkk =>bangsaen beach resort

朝早5點幾就起身喇... 因為要6點出門口... 最終都要6點鬆d先出到門口...

落到樓下好在有架的士... 上車去青衣轉搭機場快線.. 到機場都7點未到.....

去到cx counter, 拎張e-ticket去check in.... 我地8:55機.. 要8:35到閘口...

我地先去食少少早餐先..... 見到新開左間大快活.. 來一個呀活牛扒早餐.. 有牛扒, 通粉, 餐包同埋杯咖啡..... 一份餐兩份食... 因為一陣飛機都有早餐食嘛....

食飽早餐我地就快速去買插頭喇... 搵左幾間.. 都搵唔到心目中果隻可以變幾種不同國家都用得果隻插頭.... 好在最後都搵到......

話咁快就8點幾喇... 我地上機lu.... 機外開始落雨喇... 希望去到唔好落啦....

今次飛機餐係奄列同唔好食既炒面.... bad......

到埗時泰國時間10:35, 攪埋入境我地就去兌左d錢先.. 因為身上有同事俾既4520匹.. 唔知夠唔夠用到聽日出返曼谷市... 之後拎埋行李都11點鬆d喇..... 唔知之前網上book果架車車有冇黎到呢??

出到去.... 好多人黎接機呀... 見到好多人舉牌接人.. 寫晒人名.. 我地兩個就金睛火眼咁四圍望.. 睇下見唔見到有我個名喇.....

好在.. 好快就搵到個賊眉賊眼人拎住張寫住"ms. red cheung"既人喇... 走埋去問佢係咪"mr.t", 佢係道"cup cup cup".. 之後就幫我地拎行李喇... 佢個人睇落都幾惡屎架..... 我都沿途行都冇同佢講野..

我地落左一層.. 過左對面既car park拎車... 我地諗.. 唔知會係咩車黎呢.... 到左原來係架好似jep仔既車車.. 高身d既... 座得都幾舒服....

上到車即刻俾返張圖佢睇... 話佢知去bangsaen beach.... 佢又lee lee lur lur咁唔知up 咩... 原來佢唔識講英文既...... 其實我有d驚... 唔知會唔會跟錯人上錯車...唔知車左我地去邊呢...

行左差唔多一個鐘既車程.. 我終於見到bengsean beack既大招牌喇...... 不過.. 司機好似唔係好知行邊.... 咁我地拎返張圖出黎.. 轉下轉下幅圖咁同司機講返... 拿.. lee道係海.. 咁即係行lee道啦..... 全程都係篤下幅圖又篤下lee道果道啦...... 因為佢唔識聽嘛.... 佢個人個樣就惡d.. 其實個人都幾nice架..

好快搵到酒店喇... 嘩.... 好靚呀~~~~ 間resort hotel好正呀.. 好似之前羅勇果d咁架... 正~~

仲好好陽光tim..... 海呀~~ 沙呀~~~~ 陽光海灘我地黎喇~~~

快d去check in先.... 俾左張print定既hotel voucher俾佢.... request要池景.... 佢話冇晒lu.. 俾個海景我地.... 之前book又話冇海景既?? 唔理lu... seaview咪仲好...

yeah~~ 攪掂.. 又過一關..... 酒店都攪掂埋喇.....

上到房... 嘩嘩嘩~~~ 要俾3個嘩佢.... 個view好正呀..... 椰林樹影.... 仲有個小露台... 好正呀~~ 話就話seaview... 但係個海俾d椰樹遮住晒... 係睇唔到個海既.. 只係見到藍天綠樹... 都好gd呀....

我地好快咁換好衫... 就沖落去喇..... 好好把握咁正既陽光......

落到去..... 見到好多太陽傘.. 有小食檔,又有d出租既沙灘椅...... 海上有水上電單車同埋香蕉船....

lee個海灘真係本地人黎多... 只係見到些少外籍人士...

環境都幾好.. 但俾我想像中就差dd.... 可能我心目中係藍藍清清既海同埋幼滑既沙...

沙有d粗.. 而且加上貝殼醉... 有d "un"腳.... 行出d d沙就幼d喇... 而海水混濁.... 好似沙泥炒起晒... 好多白浪..... 老公話係因為d香蕉船炒起晒e沙... 所以d水就好濁喇.... 但我見到就唔想游喇... 一來d水唔清啦.. 二來d水上電單車左片右片.... 都幾近岸邊.... 容乜易俾佢炒埋黎都唔知架.....

所以我地決定第二朝早d起身落黎影下相喇..... 希望見到d 水清d啦.....

咁我地係沙灘行下影下相... 就買野食喇.... 見到有檔賣串燒既.. 買左串燒八爪魚鬚... 佢燒完仲lo左d汁... 之後行去另一檔買左"賣飛佛"木瓜沙律...... 之後就行返去酒店附近既地方租海灘椅喇..... 座底慢慢食..... 座底又叫左燒"斯奄"同埋一個竹筒飯.. lee個飯我諗係lee道好出名.. 我見lee就d路牌都有d poster係影住lee d竹筒飯... 我叫左個黎食... 佢成個竹筒扑開左咁... 入面係d椰汁糯米飯黎....

八爪魚鬚加埋d汁真係好好味... 咁多樣野食最好味就係lee樣, 木瓜沙律都好味.. 而且隻生蟹仔都幾甜.. 唔係香港食果d咸咸腥腥.... 燒"斯奄"點埋d汁都ok..... 我同老公講如果第時返到香港我食物中毒一定係lee碟"斯奄"有問題... haha..... 而竹筒飯都幾香.... 糯米飯軟軟"un un".... 食到咁上下又有人黎賣野.. 今次係炸蟹仔有d甜酸汁既... 要左一盒... 把鬼... 好難食... 食左幾隻就冇食喇.....

d野越食越辣.... 老公去買左支cola.... 10匹一支... 另外加包冰, 加多10匹.... 真係唔底.... 之後再買多支1.25 cola....

座下hea下.... 又去買左個榴槤食.... 哈... 好味......

座到5點零我地就返去泳池游下水喇..... 游左陣我已經好"支力"喇... 返上樓沖埋涼就快手快腳落樓喇... 因為酒店放2杯drink.. 要7點前先有... 咁第二日我地又一早走... 所以就拿拿聲去飲啦....

上到房等沖涼之時.. 肚痛tim... 一定係頭先既野食出問題啦........

落到樓下酒吧.... 又話係d咩香草咩drink.. 原來咪係fruitpunch lor...... 仲甜到爆既tim... 咁老公就緊係打下機啦... 我當然都打埋一份啦.. 唔係做咩好......飲完之後都成7點幾喇...

之後去左同recep講叫佢幫我call車聽日返出bkk市.. 佢係咁sell酒店d車.. 嘩.. 貴一倍有多.... 俾埋card片佢叫佢幫我地講都唔肯.. 話自我地自己上房call... 緊係... 想我地俾生意你做咋嘛... 我自己諗辦法....

我地出發去食dinner喇... 都係諗住四周維行下.. 睇到咩食咩.... 因為都唔想行得遠... 我游完果幾下真係好"支力"... 好日都唔運動下... 身體係差d架喇... haha

行下行下... 去到有個好似大排檔既野.... 咁就座底喇.... 我地諗緊食咩之時... 不如問下佢地.. 叫佢幫我好call啦.... 哈.. 個老闆好好人呀.... 真係幫我地call左.... 不過都收返我地電話費... 不過都好啦.... 好過我地唔知點講嘛.... 咁我地就好安心咁叫野食喇.....

我地叫左個明爐魚, 冬陰功湯, 海鮮炒飯同埋香草炒肉, 仲有開黎大啤一支....

明爐魚好似冇香港咁好味.... 冬陰功湯都幾好味... d蝦仲好大隻tim.... 海鮮炒飯仲有d蝦大大隻... 之但係.. 冇諗過用黎炒飯既蝦都會留尾lor.... 吉屎我....... 香草炒肉真係幾香呀.....

仲心諗... 個menu又冇價錢, 見我地係遊客.. 今餐會唔會好金呢.... 好在.... 都唔係好貴咋... 都係5百幾匹咋......

食飽飽我地又出去沙灘行下喇.... 仲見到人地放煙花tim.... 不過都係玩d好咋既龍吐珠咋... 睇左陣影下相我地就返酒店lu....

返酒店前.. 都係去7仔睇下有冇野買先... 買左支稔肉腸同埋買左支蚊膏.. 好在係香港冇買..

返到酒店門口.. 又影下相先... 上到房門口... 係咁搵key.... 搵搵下有一兩點水滴落我手道bor... 我心諗係咪想落雨呀.. 都未諗完已經越落越大喇.... 入到房... 已經係香港既超級雷暴咁.. 勁大雨.....

上天真係對我地不簿.... 返到酒店先落大雨..... 好在.... 我地仲諗緊頭先係沙灘放緊煙花同談緊心既人e+點呢??

沖完涼食埋兩盒士多啤梨乳酪同埋支稔肉腸就瞓喇......

~~第一日行程完~~

No comments: